Akcja metamorfozy 2015: Spełnij marzenia dwóch osób
15 styczeń 2015
W związku z ogromnym zainteresowaniem, z jakim spotkała się akcja „Metamorfoza – spełniamy marzenia dwóch osób”, ogłoszono wielki konkursu dla właścicieli salonów kosmetycznych, instytutów urody i spa.
Przypomnijmy: pomysłodawczynią i organizatorką akcji „Metamorfoza” była pani Katarzyna Kielar, właścicielka opolskiego salonu kosmetycznego Wyspa Harmonii. W ciągu trzech miesięcy (listopad 2013 – luty 2014), wraz z zespołem ekspertów z różnych dziedzin, w radykalny sposób odmieniła życie dwóch uczestniczek akcji. Metamorfoza miała charakter holistyczny, objęła zmianę wyglądu zewnętrznego, a także stylu życia – nawyków żywieniowych, aktywności fizycznej i podejścia do codziennych problemów. Uczestniczki poddane zostały serii profesjonalnych, nieinwazyjnych zabiegów uzupełnionych o pielęgnację domową oraz profesjonalną stylizację fryzur. Odbyły również serię spotkań m.in. z terapeutą, stylistą ubioru, dietetykiem i specjalistką od właściwego doboru bielizny. Szczegóły akcji opisaliśmy w naszym czasopiśmie w numerach 63, 64 i w bieżącym, gdzie znajdą Państwo opis zastosowanych zabiegów i procedur kosmetycznych. Ogrom informacji oraz dokumentacja fotograficzna Metamorfozy jest również dostępna na stronie Wyspy Harmonii.

Akcja „Metamorfoza – spełniamy marzenia dwóch osób” stała się inspiracją do podobnych przedsięwzięć. Stąd pomysł na konkurs, który ogłaszamy wspólnie z Wyspą Harmonii.

Zasady konkursu:
  • Do konkursu może przystąpić każda osoba prowadząca punkt usługowy związany z szeroko pojętą branżą beauty (salon kosmetyczny, instytut urody, spa itp.).
  • Akcja ma polegać na metamorfozie co najmniej jednej osoby. Najlepiej, gdyby bohaterką akcji (bądź bohaterem – może to być oczywiście mężczyzna) była osoba w średnim wieku bądź taka, której skóra rzeczywiście wymaga pomocy – wtedy efekty będą bardziej spektakularne.
  • Metamorfoza powinna mieć charakter możliwie jak najbardziej kompleksowy i nie ograniczać się wyłącznie do zmiany wyglądu za pomocą np. makijażu. Najlepiej, gdyby objęła konsultacje z możliwie dużą grupą ekspertów – podobnie jak to miało miejsce w akcji „Metamorfoza – spełniamy marzenia dwóch osób”.
  • Zabiegi kosmetyczne zastosowane podczas akcji mają mieć charakter nieinwazyjny i być uzupełnione o wskazówki dotyczące pielęgnacji domowej.
  • Akcję należy możliwie dokładnie opisać i udokumentować fotograficznie. Zdjęcia powinny przedstawiać uczestniczki (bądź uczestników) przed i po zmianie, a także, na ile to możliwe, podczas wykonywania zabiegów.

Zwycięzca zostanie wybrany przez jury złożone z przedstawicieli redakcji Cabines i salonu Wyspa Harmonii. Pod uwagę weźmiemy wszechstronność przemiany, zastosowane procedury kosmetyczne oraz oczywiście efekt końcowy. Nagrodą będzie seria publikacji w czasopiśmie Cabines – opis akcji, prezentacja zwycięskiego salonu, wywiad z właścicielem oraz osobą, która zostanie poddana przemianie.

Dlaczego jeszcze warto przystąpić do konkursu? Jak pokazuje przykład Wyspy Harmonii, tego typu przedsięwzięcie można w znakomity sposób wykorzystać marketingowo. Warto zainteresować akcją lokalne media – radio, prasę, telewizję. Nagłośnienie jej w lokalnych mediach i w internecie (strona internetowa salonu, media społecznościowe) zaowocuje zwiększonym zainteresowaniem salonem i jego ofertą wśród potencjalnych klientów. To również świetna okazja do zaprezentowania kunsztu zawodowego osób pracujących w gabinecie oraz możliwości urządzeń, zabiegów i kosmetyków. Naprawdę warto!

photo/cabines.pl


Na zgłoszenia osób chętnych do wzięcia udziału w konkursie czekamy do 30 stycznia 2015 r. – prosimy przysyłać je mailowo na adres redakcji (info@cabines.pl). Od tego momentu będą trzy miesiące na dokonanie przemiany – akcję zakończymy 30 kwietnia 2015. Jest zatem sporo czasu na przygotowanie, przemyślenie programu, zwerbowanie uczestników i przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.
Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy!

źródło:cabines.pl
Ilość wyświetleń: 2729






Google+ Obserwuj w Google+