SPA & Beauty News
26 czerwiec 2013
W dniu 25.06 odbyła się w Warszawie konferencja prasowa firmy Tołpa® , a hasłem przewodnim spotkania była „mała, wielka pielęgnacja”. Na konferencji swoje podejście do minimalizmu zaprezentowali: projektant Mariusz Przybylski i blogerka Anna Mularczyk-Meyer.
Zdrowy umiar według tołpa®
Marka Tołpa po raz pierwszy podczas spotkania mogła w pełni oficjalnie pokazać się w nowej odsłonie. Czym zaskoczyła? Odświeżoną, prostą identyfikacją, estetycznymi opakowaniami i nietypowym sposobem mówienia o kosmetykach.

Intrygująca okazuje się cała idea marki, która zachęca do minimalizmu, również w świecie pielęgnacji ciała. To pierwszy od dawna tak mocny komunikat na rynku kosmetyków. Jego siła najprawdopodobniej wynika stąd, że tołpa® mówi o tym, o czym wszyscy wiemy, a czego do tej pory nikt głośno nie mówił. Że nie da się cofnąć czasu i nie wystarczy raz użyć kremu, by skóra stała się o 10 lat młodsza itd.. Że, w pielęgnacji o wiele ważniejsza jest konsekwencja, zdrowy rozsądek i codzienne decyzje.

Marka ujęła to w swoim manifeście. W tym jak to zrobić pomóc ma właśnie marka tołpa®. Mówiąc o kosmetykach w sposób zrozumiały. Umożliwiając każdemu z osobna rozmowę ze specjalistą (dermokonsultacje odbywają się na terenie całej Polski) oraz dając możliwość testowania kosmetyków.

Szczegóły spotkania i zdjęcia wkrótce na naszym portalu.
Ilość wyświetleń: 4250

Powiązane artykuły


Google+ Obserwuj w Google+