Fitness
17 kwiecień 2013
„Przecież nie mogę się tak pokazać! Mam wałeczki i okropną oponkę na brzuchu!” – ile razy skarżyłaś się sama na siebie wybierając w sklepie nowe bikini? Wygraj ze swoimi wadami i pokaż na plaży zgrabne ciało. Oto kilka ćwiczeń, które pomogą ci zwyciężyć z kompleksami.
Brzuch
Dla tej partii ciała najlepsze będzie połączenie diety i ćwiczeń. Pożegnaj fast foody, słodycze i napoje gazowane. Wprowadź do swojego harmonogramu ćwiczenia: brzuszki, aerobiczna 6 Weidera oraz ćwiczenia aerobowe. Bez tych ostatnich możesz zapomnieć o eksponowaniu kaloryfera. Tylko one pomogą ci spalić zbędne zapasy, a przy okazji wyrzeźbią też nogi. Wybierz się na basen, rower, rolki czy bieganie.

Pośladki
Wykonaj kilka prostych ćwiczeń. Mogą się wydawać niepozorne, ale jeśli naprawdę się do nich przyłożysz poczujesz, gdzie schowały się twoje mięśnie, ujędrnisz i nadasz pupie piękny kształt.
• Przysiady – rozstaw nogi na szerokość bioder, złączone ręce wyciągnij przed siebie, wykonaj 20 głębokich przysiadów
• Uklęknij na podłodze, ręce zgięte w łokciach oprzyj o podłogę, wysoko wykonuj wymachy wyprostowaną nogą, powtórz 20 razy i zmień nogę
• Połóż się na plecach, ręce rozłóż pod kątem 45°. Wraz z wymachem prostej nogi do góry, podnoś tułów. Wykonaj ćwiczenie 20 razy i zmień nogę.
• Oprzyj jedną rękę na barierce (lub np. o półkę w szafce), drugą połóż na biodrze. Nogą wykonuj wymachy na wysokość kilku centymetrów nad ziemią. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie 20 razy.
photo/fitsugar.com

Piersi
Najważniejsze to pamiętać o prawidłowej postawie ciała i wzmocnieniu mięśni klatki piersiowej. Można to osiągnąć kilkoma prostymi ćwiczeniami:
• Stań twarzą do ściany, oprzyj się o nią dłońmi, a następnie zginaj i prostuj ramiona, jakbyś robiła pompki.
• Wyprostuj ramiona i złącz dłonie na wysokości piersi. Mocno dociśnij je do siebie, licząc do trzech. Rozluźnij mięśnie.
• Wyciągnij przed siebie ramiona. Niech partner włoży zgięte ręce między twoje przedramiona i stara się je rozszerzyć. Ty stawiaj opór.

Jeśli jednak chciałabyś szybciej osiągnąć cel, udaj się do trenera personalnego. Stworzy on dla ciebie zestaw ćwiczeń dopasowany do twoich możliwości i zmotywuje do działania.

Dorota Szeliga
Ilość wyświetleń: 2807

Powiązane artykuły


Google+ Obserwuj w Google+